Carpe Diem

Vaknade upp vid 1?? skit sent än vad jag brukar gå upp.. Låg i sängen och kollad ut genom mitt fönster dyster väder, dem kom fram massa känslor och tankar började känna paniken stiga fram i kroppen så jag skickade ett sms till Jessica. Ville att hon skulle följa med mig på en promenad ute i björne, tog på mig trämingskorna och kläder slängde in mina hundar i bilen eller jag slängde inte in dem direkt haha.. Åkte upp hämta Jessica, det komiska var att vi inte hittade till björne? asså haha!! Vi hittade till slut och gick mer än 1timme och jag lovar det hjälpte mer än vad jag trodde. Ligger i sängen brevid mina hundar som har typ däckat  och ska kolla Mr poppers peguins.
Jag vissade hur Rocky gjorde innan han skulle boxas, han sprang upp för en brant backe och skrek när han kom till toppen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0