BIG TIME

I tisdags åkte jag från huvudstaden santigao till där alla turisterna befiner sig stranden coquimbo/ las serenas resan tog oss 7 timmar i bil, min mormor bor här så ska stanna några dagar här innan jag drar till mina fastrar och farmor. På kvällen när vi kom fram till mormors fina fina lägenhet var vi tvugna att åka till akuten med henne. Mormors hälsa är inge bra just nu, men hon är klar i huvudet och världens sötaste. Hon är hemma och är pigg nu i alla fall, sjukuset usch säger jag bara! Hade inte någon internet när jag kom till mormor eller laddare till datorn och den var helt död men nu har jag fixat allt!
Idag vaknade vi av att min kusin blev biten av en spindel och vart förlamad i halva ansiktet, hon fick åka in till akuten direkt, fick spruta och medicin så nu mår hon bra!
Jag solade jag en stund vid polen idag och bräden näsan haha helt röd, sen åkte vi till nå ställe där alla turisterna hänger och bor som heter las serenas, hur underbart fint ställe har aldrig sett något så vackert stränder med lyssen och glada människor är så fint och all mat haha.
Är helt slut och känner mig lite bränd i kroppen så ska lägga mig och kolla på vampire diaries, Emran fick mig att kolla och nu är jag helt besatt så himla bra och jag är kär i Stefan OMG!!!
i Sverige är kl 4:00 och i Chile är den 00:00
Huvudstaden santigao
Staden coquimbo
Mormors fina lägenhet
Polen som tillhör lägenheterna
Hittade en fin bild hemma hos mormor, jag och mamma första gången jag kom till Chile och hälsade på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0