7 våningen

Igår tog min kusin med mig till ett köp center OMG säger jag bara vad mycket affärer och saker dem har, älskade Zara topshop och massa fler var som ett litet barn.
På kvällen följde jag med mina kusiner på nå hemma fest hos någon kille, festen va på 7 våningen på spanska säger dem 7 piso dem festar jämt där. Vart helt sjukt igår kväll hade så himla roligt alla var så trevliga. Vi kom hem kl 6 på morgonen, lite skillnad från hemma, vi drar till krogn runt 11 och här drar dem kl 1 på natten.
Sov inget i natt eftersom min moster väckte oss kl 9 på morgonen för vi skulle åka bil till en annan stad som heter Los andes, just nu befinner jag mig i huvudstaden santiago, att åka bil tog runt 2 timmar. Vaknade upp med 4 fötter runt omkring mig och en vit hund i en liten säng haha sjukt hur vi fick plats. Att åka bakis och bara sovit i 3 timmar var ett helvete, plus att vi åkte till min kusin Emilio med hans familj och hälsade på och åt massa chilensk mat. Efter det åkte vi vidare till min mormors syster som hade ett jätte fint hus och där åt vi lite till. Jag har gått upp 2 kilo här i Chile helt sjukt jag äter verkligen 24.7.
Ni får lite bilder från gårdagens fest, sen lite om idag
Jag och mina favo kusiner
Ciggen i chile jag vart så ÄCKLAD höll på att spy
Morfars och mosters begravning
Plockade ner druvor från ett träd
Min fina mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0