26/9

I fredags var jag på stan hela dagen med min kusin och moster, alla affärerna stänger kl 21.00 så man hinner med mycket. På kvällen drog vi till ett ställe där man kunde äta och dricka. Senare på kvällen vid 1 tiden drog vi till en krog höll på hela natten. Igår var vi tvugna att gå upp tidigt helt döda drog till stan shoppade en hel del köpte en till resväska också haha. På kvällen drog jag med mina kusiner och åt suchi så himla gott det var älskart! efter det drog vi till ett ställe typ en pub sen vidare till krogen. Idag mår jag som jag förtjänar ska snart sätta mig i en buss och åka en resa som tar7 timmar döda mig.. Åker till Las serenas där alla tursiterna befinner sig och alla stränder är, min kusin kusin kommer upp på tisdag hon har semester kommer bli sjukt skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0