Don't lose who you are in the blur of the stars

Igår skulle Cyntis och jag sola med blev aldrig så för det var så varmt och vi började shoppa och åkte runt till olika ställen haha. Sen var vi tvugna att åka hem och fixa oss eftersom vi skulle fira hennes mamma som fyllde 38år hade riktigt trevligt, kom hem rätt sent igår och så vaknade jag av mig själv kl 4 på morgonen då kom mamma hem från dem hahah.. i alla fall jag var riktig  pigg kunde inte sova mer så drog till jobbet, hade 8 timmars pass. Men det konstiga är att jag inte ens är trött haha, trodde jag skulle vara helt död.
Nu ska jag kolla på teen mom 2 och äta majskrokar och jag vill att min vän Jessica ska komma hem från bulgarien saknar henne så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0