SAMARIN

Har vart en lång dag för mig, just nu sitter jag här och är sjukt trött och har världens halsbräna döda mig.. 

Missade första lektionen men sen var jag i skolan resten av dagen, efter första lektionen jag var på dog jag av hunger matsalen var stängd och jag hade bara kort (cafet tar ej kort) och som tur så hittade jag en 100 lapp så köpte mig en macka och bjöd Orchina och Titti på en varsin.

Jobbet var kaos vi var 3 mindre än vad vi skulle vara sen vare för mycket kunder men tiden går sjukt snabbt när man har mycket att göra. Fick en fin blom bucket av en kund haha.. 


Imorgon blir det en lång skol dag sen jobb igen så ska ta och sova nu natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0