längtan till min dag

Sitter här ensam i mitt rum, eller hunde ligger och sover som alltid jävla latmask haha. Chattar med Sara på skype och vi skrämmer upp varandra  med jävla paranormal aktivity inte okeeeej.

Min vecka hitils har vart riktig jobbigt vill bara gråta blää men allt kommer fixa sig, min mamma är bästa stödet någonsin älskar henne så enormt det har verkligen vart hon & jag mot världen sen jag tog mitt första andetag.

Igår umgicks jag med Sara hela dagen, gick runt på stan sen åt vi mat och hamnade på ett väldigt konstigt ställe, oss händer det jämnt konstiga saker haha.. komiskt. På natten värkte mina ben sjukt mycket min mage ska vi inte ens prata om eller huvudet kunde knappt sova fy fan vilken natt.

Kan ju inte säga att min dag har vart bättre idag dryg dag.


Är vi inte gryma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0