Överraskningen

I lördagd jobbade jag hela dagen åkte hem och bara tog det lugnt va inte riktigt på humör heller i dont know way! i alla fall jag gick och la mig rätt så tidigt.
mitt på natten  ser jag en tjej sprina mot mig ger mig en kram då såg jag att det var min vän Jessica haha, hon hade nyss komit till Sverige..
Det roliga var att jag viste inte ens att hon skulle komma hem eftersom hon skulle igentligen komma hem i Agusti, så det vart en riktigt överraskning. Och fy bubblan vad jag har saknat den där tjejen helt sinnes sjukt puss på dig <3
Idag spenderade jag dagen med Jessi på stan sen senare på kvällen drog jag hem till släkten haha men typ mamma är hos dem varje dag och vi har känt dem i 20 år och är väldigt tajta så vi är som en släkt. Hade väldigt trevligt jag drog dock hem tidigare eftersom jag börjar jobba tidigt imorgon, men mamma är så klart kvar och hon kommer säkert komma hem typ 4 på morgonen haha det gär hon typ jämt när hon är där. Nej nu sk jag sova Ciao
Riktig gammal bild på mig och Jessi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0