Long time

Jag har inte skrivit så mycket eftersom mitt internet är cp får adhd på det, så jag har hållt mig till grey's anatomy mitt nya liv så himla bra serier :)
jobbat hela veckan så nu har jag två hela lediga dagar och har inge speciellt att göra så skönt, jobbar bara 2 gånger denna vecka.
Jag funderar på att skaffa mig en hund? eller nä det kanske jag inte gör.. Jag vill ha något nytt i mitt liv något nytt måste hända, jag tycker allt är tråkigt jag tycker alla bara sviker hela tiden, varför sårar man någon man älskar någon man bryr sig om ?
jag har försökt att få upp bilderna sen inflyttningsfesten men det går ej så ger upp..

Kommentarer
Postat av: fanofyou

Naaw vad för hund vill du skaffa? Och livet kan bli enormigt därför man ska vara impulsiv och göra vågade utflykter :) kram <3 ditt eviga fan of love

2011-08-24 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0