Det är det här jag vill det är det här jag vill satsa på

Har typ inte skrivit något denna vecka, har sovit hos Sara från söndag - onsdag har vart skit mysigt och nu saknar jag henne om kvällarna :)

I tisdags fick jag ett sms av min kära vän Dasha att hon hade landat i sverige :D saknat henne så mycket,

sen i onsdag fyllde hon 19 år och Alicja fyllde 18 år sen tog mamma körkort i onsdgas stolt över henne <3

Igår åkte Sara och jag till Dasha fick skjuts in av Kajsa som drar till lumpen snart kommer sakna henne! Vi åt och drack hemma hos henne hon gjorde en skit god drink :) Senare på kvällen kom  mamma och hämtade oss.

Kan ju säga att jjag inte kom upp imorse jjag försover mig alltid haha Elin ringde Jessica oh orchina skickade sms haha nu har jag i alla fall fixat klart mig så ska ta och åka till skolan snart efter att jag har bloggat.  Idag är det fredag och Richard fyller år så måste dra ner på stan efter skola och köpa något till honom sen blir det väl hem och fixa sig eftersom jag ska på en adjö Bella Häggo party.
Dagens klädsel


Dasha gav mig ett skit snyggt armband från teneriffa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0