9 september

Har inte hunit att bloggat något har varit långa skol dagar sen har jag jobbat mycket, igår fick jag världens bästa nyhet gjorde vekligen min dag :D Becka och Linn ville ha en dejt med mig och Sara dem ville att vi skulle på bio så det gjorde vi, kollade  på i rymden finns inga känslor, var en riktig bra film vi fick oss ett gott skratt i alla fall det sjuka är att Sara och jag hade typ sett halva filmen på tv kanal1 :S och nu går den på bio fattar inte det där haha. Efter filmen missade Sara och jag sista på bussen så klart vi missade den med 1 sek, blää vad arg jag blev.. Men Saras pappa var så snäll och hämtade oss :)

Idag kom jag inte upp ur sängen så jag stannade hemma men runt 1 åkte jag in till stan med Jessica vi skulle sola men vart tvugna att åka till familjeläkaren för jag fick världens utslag på armarna och fick panik och fick mer panik när Jessica sa att jag hade fått skabb!!! så jag ringde dem och sa att jag hade fått skabb när jag kom dit tog dem in mig i ett rum och där fick jag sitta typ 1 timme sen kom någon för att  kollade på och sa att dte inte var skabb haha jag hade fått nå alergichock typ så fick tabletter och nå recept, efter det drog vi och åt spicy sen solade sen tog jag bussen till jobbet. Sitter här nu och kollar på en film ska snart krypa ner i sängen och sova.. faaaan det börja klia nu igen :( blä fattar inte vad jag är alerigsk mot! Juste Sara och jag fick hem våra snygga skinnjackor från Kenza kärlek! nu vill jag bara att min ihopn 4 ska komma för min ihop 3g börja krångla sen ska det bli skönt med ett nytt numer. Nu kom mamma hem Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0