Gubben i lådan

Hahah Jessica vill typ döda mig för jag sjunger på låten hela tiden jaja, igår var det fredag blev inge krogen men festa det gjorde vi! Det blev fordon, föfestade hemma hos Sara , Jessica Elin Hanna Sanna Bella H och jag, sjukt roligt hade vi. Runt halv 11 fick vi för oss att gå hem till Asmir och det gjorde vi men ingen va där så då bestämde vi oss för att gå till fordon. Men på vägen tappade Bella Sara Jessica och jag bort oss haha så vi fick skjuts av en kille namn ? vem ? ingen aning. Kvällen var kall och rolig men ändå komisk fast när man tänker på allt eller det man minns så garvar man haha! 

Lördag ?? vad gör vi???? ingen aning men nu drar Jessica och jag ut i värmen Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0