God morgon världen

Sitter i pyjamas nee åkte alltså ej till skolan fast jag sa att jag skulle det, blä jag tror inte jag fattar hur detta kommer påverka min framtid och hur mycket jag kommer ångra att jag skiter i skolan som jag gör men det får jag ta sen och skylla mig själv :) jaja dem som vet varför jag inte har gått till skolan förstår mig.

Imorgon är det torsdag ? haha håller inte koll på dagarna just nu, får se om jag drar till skolan imorgon och efter imorgon är det helg :D



Kom precis på att jag har mycket att göra så kan inte sitta mer framför datorn måste städa ut med hunden duscha och plugga innan Sara kommer hem  har till kl 14 på mig Ciao

här får ni en ny vaken Paola



Igår när jag jobbade fick jag en rolig 20 av en kund haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0