Oslo är bra riktigt bra

Som sagt jag är i Norge/Oslo med min bästa vän Sara :) vi har det grymt kul. Men ska berätta lite om min helg

I fredags så kom Emil hem till mig en stund sen drog han och träffa sina vänner eftersom jag skulle upp tidigt nästa dag och jobba.

Lördag blev det jobb sen drog Sara och jag hem till min pappa för att käka chilensk mat. Sen var det bara hem stressa fixade oss på 1 timme sen fick vi skjuts hem till Lingon och började dricka. Alla drog och det vart Tom,Lingon Sara och jag kvar bara efter ett tag kom Linn,Becka,Marcus och Kim ut från krogen för att vara med oss. Kvällen slutade med att jag tappade bort alla och allt blev kaos.. hamnade i alla fall i skallberge hos Joanna vi hade lite tjej snack länge sen vi gjorde det. Senare kom Emil och hämtade mig så kvällen slutade helt okej, sov kvar hos Emil ända tills på måndag.

Emil och jag var tvungna att gå upp kl 9 observera vi har lov haha inte okej men jag var tvungen att åka hem och packa och Emil var tvungen att skjutsa mig. Vid 2 tiden drog Sara och jag för att storhandla mat eftersom det är så sjukt dyrt i Norge.. Mickis och Karin skjutsade in oss till bussen som gick15.00. Bussresan var hemsk total hemsk!!! Vi kom i alla fall fram levandes :)

Idag har vi gått runt på stan hela dagen och vi har det sjukt bra så Sara och jag har bestämt oss för att stanna kvar här... om man fick välja hehe  . Nackdelen med Oslo är att Emil inte är här och jag saknar honom sjukt mycket :( det är faktist jobbigt men när jag kommer hem ska jag inte släppa taget om honom <3

Fredag


Cigg är dyrt i Norge så tog med så man slipper köpa här i Norge


Bussresan som dödade oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0