Är tillbaka men är lycklig

har typ inte bloggat på en vecka!! har faktist saknat att blogga haha men jag har verkligen inte haft tid.. Det har vart så mycket i mitt liv massa, hahaa typ jobb vänner och massa sånt :D finns så mycket att göra när värmen kommer fram haha. Idag har jag jobbat och efter jobbet blev det regn typiskt..  Imorgon börjar skolan igen funderar på skolka orkar inte idrot, får se :) det är bara 2 veckor kvar i skolan sen är det sommarlov eller kan man kalla det sommar lov när man jobbar hela sommaren? hahah  nee nu blir det ica är godis suge (PIM PIM). Jag har faktist vart skit duktigt och börjar rört på mig , har även fått Sara att göra det ;) Ciao


Kommentarer
Postat av: sarabara

vi tränar imorgon kväll :):D:d

2010-05-30 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0