Tar ett steg ifrån dig nu

Nee asså jag tror jag blir galen, filmen har verkligen förstört mitt liv kan inte vara ensam någonstans toan och sov rummet är värst haha, drar mig hemåt snart och Sara sover hos mig är inte redo för att sova ensam än. Skönt att vara ledig imorgon. Tog en runda på stan idag och köpte ett par skor på Bianco klart man passar på och köpa när man har rabatt på allt :D as bra! Dem blir perfa tills på lördag då det blir party känns som det var skit länge sen jag festade och det var det. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur glad får man vara? Jag dör HAHAHA

2010-05-14 @ 20:23:56
URL: http://sarawikmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH för sköön

2010-05-16 @ 13:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0