PARANORMAL ACTIVITY

Lång helg fy bubblan vad sköööönt :D Har inte gjort så mycket i veckan förutom att jobbat och jobbat. Igår fick jag vakna väldigt tidigt för att åka in till ica hämta mina tider jag jobbar och lämna in dem till bianco sko affär, har nämligen fått jobb på där känns sjukt bra, kommer bli mycket jobb för mig nu eftersom kommer både jobba på ica och bianco men pengarna kommer rulla in som dem ska ;) jaja fick sluta runt 5 igår då åkte Sara och jag hem var helt slut vi drog till ica köpte massa gott sen när vi kommer hem står Bella H utanför dörren och vill smaka kinderägg.. Vi  3 orkade iinte festa dem andra skulle till elba men usch nej orkade inte haha.. Blev massa bil åkning istället först åkte vi hem till mig var en stund här sen till Sara igen sen in till stan hyrde film paranormal activity sen köpte vi dipp,morötter och gurka med sen frukt så gott. Efter det åkte vi till Matilda skulle hämta upp henne sen vidare till bäckby hem till Markus, där Adam,Simon,Tom,Lingon,Kim förfestade vi skulle lämna fri biljetter till dem sen skjutsade vi ner Adam  till stan för han inte fick plats i andra bilen haha. Efter att vart med massa fulla killa som var dryga drog vi till skultuna hem till Sara och kollade på filmen.. kan ju säga att det var riktigt läskig vi höll på skita på oss, och jag är fortfarande rädd inte okej. Efter att kollat filmen och var helt skraja åkte vi ner till stan för att plocka upp Tom och Adam sen åkte vi till donken och åt lite roligaste var när Tom gick in med min hund till donken och blev utsläng hahah efter det skjutade vi hem Tom, Adam och Matilda sen åkte vi  3 tjejer till skultuna Sara sov hemma hos mig eftersom vi var för rädda.. Men Sara hade glömt alla sina saker hemma och hon skulle upp och jobba så då tog vi bilen åkte hem till henne hämtade alla sakerna sen åkte vi hem och sov. rädd och trött var jag. Imorse ¨åkte Sara väldigt tidigt jag bad henne lämna dörren öppen för jag är så rädd men där låg jag ensam helt rädd så gick in till mamma och la mig breve henne haha det är sjukt. Runt 12 tiden kom Bella och hon fick till och med följa med mig och duscha hahah där satt hon och vakade över mig, filmen har förstör mitt liv kommer typ hamna på psyke eller något...... jajaj tänka på något annat nu Bella drog precis och jag ska snart ner på stan så dags att börja fixa sig.



Kommentarer
Postat av: sarabara

OMG försvinner aldrig den där bilden från din blogg!!!! HATA DEN :(:(:(:(

2010-05-30 @ 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0