Becka 19 år

Känns som om varje helg fyller någon av mina kompisar år hahah! jaja i fredags jobbade jag till kl 18 hade så mycket folk sen var det sjukt varmt stressade hem och fixade mig sen fick jag och Sara skjuts in till erikslund för att fira Becka. Sen vid 12 tiden tog vi taxin in till stan alla drog till krogen förutom Sara,Tom och jag. Tom åkte hem Sara jag åt på donken sen så drog vi hem :) sjukaste av allt var när jag hjälpte Bella H att få tillbaka sin mobil min hand var köttat alla trodde jag hade vart med i slagsmål haha!!

Lördagen var jag sjuk trött, men tog mig i kragen och tränade sen städade jag som en galning och fixade i mitt rum. På kvällen ville Emran kolla fotboll med mig på tv, så runt 9 kom han hem till mig och drog runt 12 tiden jag körde hem han bubblan vad duktig jag var haha ;)

Just nu sitter jag här hemma hos Sara har umgåst med henne och Bull vi åt massor med nutella och jordgubbar mm gott haha ska väl ta och åka hem snart apu imorgon sista veckan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0