Är de så här det ska va kan vi lika gärna låta de va.

Skönt att värmen har komit nu riktig skönt, Igår slutade jag väldigt tidigt för att dra till tandläkaren, blir att operera käften, jag har en sån himla tur med allt ELLER INTE!!! jajaj efter ha varit hos tandis drog jag ner på stan träffade Bull och fixade lite papper. Idag jobbade från 10 - 16.30, Bull väntade tills jag slutade sen gick vi köpte lite godis då missade vi bussen så då trippade vi runt lite på stan, träffade på Revve stod pratade lite sen bestämde vi oss för att åka hem till mig. Vi gjorde mat sen bakade vi kladdis mm-m gott Revve åkte hem runt 9 då tog Bull och jag en promenad runt tuna. Sitter här hemma och funderar på vart fan jag har lagt alla mina kort och legg? dem har varit borta sen i fredags mina pengar också åååh orkar inte :( jaja ska väl leta efter dem nu ... hörs

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0