You and I said goodbye

Min fredag var den mest tress fredag någonsin haha, stress från morgon till kväll. På kvällen drog Sara och jag till Alex och Sandra för att fira Alex som fyllde 22 år sen för deras nya super snygga lägenhet haha Sara och jag köpte rosa roser till Alex dem vart perfekta till köksbordet he-he.. kvällen var super skoj i alla fall Sara och jag har verkligen inte festat på 6 veckor haha så vi hade verkligen sjukt skoj slutade med att vid 1 tiden satt vi på donken haha bästa! sen vidare till burger corner för att möta upp Sandra sen trippade vi 3 till oxbacken och sov kvar där, dock somnade inte jag förns 4 typ. Idag väcktes jag av att Sara skulle jobba hon drog runt 10 sen kunde jag inte sova vidare så klev upp och fixade mig. Efter ett tag kom Revve och hämta mig, vi snackade typ i 2 timmar mer kanske men det var massor sen skjutsade han mig till Bäckby tobak där Sara jobbar. Vid 3 tiden hämtade Saras pappa oss så vi åkte hem till Sara och käka tortelines (stavning?) Kom hem för en stund sen och det var bara att sätta igång att fixa sig igen ikväll blir det skultuna fest Asmir fyller 20 år wiho :D






Did it again, love
I got it all wrong
But it felt so right
I can't believe it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0