Saker man aldrig tror man kommer få vara med om.

Jag har inga ord för den här händelsen,
en gång i tiden var du min trygghet,
nu är du min rädsla
.


Min helg var helt great på fredagen tog jag det lugnt och bara var hemma, sen på lördagen blev det att gå upp tidigt för att kl 5 skulle vi alla tjejer träffas på stan sen hem till Aless för att äta mat och börja dricka lite vid 8 tiden åkte alla vi hem till Hanna haha vilket springades till bussen det var, vart en as bra lördag Sara kom till Sara också :D synd bara att det sluta med drama men är det inte typiskt med skultuna fester? haha jo synd att det finns så omogna psyka människor. jaja lördagen var i alla riktigt braa.. Söndag fick jag gå upp kl 8 trodde jag skulle dö har aldrig vart bakis i mitt liv men i söndags var det första gågen fy bubblan vad skit jag mådde haha och det var hela söndagen buhu, det var säkert jävla mormor drickan som fick mig att må så som jag gjorde:( aldrig mer.. Min månadg börja inte veckan något alls bra, var duktig och åkte till skolan för att vara med idrotten och nästa sekun sitter Michelle och jag på sjukhuset, fick en hård smäll på käken.. 7 timmar var vi där kl 3 kom Sara och var med oss. Idag mår käken mycket bättre men har fortfrande lite ont men den kommer säker må prima imorgon. Ne ska ta och städa klart sen dra hem till Sara.

Hannas snygga snoppskor haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0