LADY GAGA

kom nyss ur efter en efter längtad dusch fan vad skönt det var, igår var jag på bio på nine hahah den sög riktigt hårt och det roliga är att det vi var helt ensamma på bionsalen hahaha. Satt uppe till morgon dagen, kollade på film sen massa snack haha tidigt på morgonen drog vi till ica och köpte frukost gott sen åkte jag till Saras jobb sen tog vi oss en varsin korv he-he , känner mig sjukt sliten haha känns som jag har vart på värsta festen, har inte sovit mycket alls denna vecka buhu. Imorgon är det redan fredag och lovet tar slut då buhu vet ej vad som händer imorgon men jag är sjukt sugen på att festa :( ha-ha nee men ska kila nu sover ej hemma inatt igen Ciao

Lady gaga kommer till stockholm och jag vill verkligen verkligen se henne jag måste se henne hon är så sjukt grym!!! :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0