Graviditet

Ibland är jag så rädd för framtiden att jag aldrig kommer kunna bli gravid för jag har problem med mina äggstockar höll ju på bli av med ett och då sa läkaren till mig att det skulle bli svårare att få barn ... men som tur så kunde dem rädda den, men jag har så himla ont i mina äggstockar hela tiden inget är rätt där nere känns det som. Har skit ont asså det är verkligen extremt vill bara skrika och gråta  måste till läkaren igen.. Jag vill ha barn i framtiden jag älskar barn! Modern slutar jobbet  så hon kommer snart och tar hand om mig. Jaja första skoldagen idag var väl helt okej det bästa med dagen var solen, Michelle och jag satt ute vid solen typ hela dagen eftersom vi hade massa håll. Efter skolan åkte jag hem direkt började känna äggstockarna värka, bakade lite sen kom Richards föräldrar till oss så bjöd dem på mina nybakade muffins haha, Richard fick 200,000 av sin faster idag eftersom vi ska göra om altanen kommer bli great önskar jag kunde få alla dem pengarna för mig själv he-he. Börjar 9 50 imorgon skönt för idag började jag 8 inte okej men ändå var det faktist rätt okej eftersom det var ljust ute inte så svårt att kliva upp ur sängen då haha. Ne ska forsätta röra mig så glömer bort att jag har ont buhu:( Ciao

När jag kom hem hade en stor lastbild fastnat vid vår ingång haha komiskt så kom typ inte in till huset eftersom den andra vägen är igen snöad men Richard fick ploga en liten väg till mig .


Kan inte säga mer än förlåt, nu är det upp till dig om du tar emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0