EN GOD NATT PUSS

Igår drog jag hem till Sara för ha en mys kväll med henne vi kollade på tv åt pop corn och hade ansiktmask på oss efter en stund kom Azra och My sen senare på kvällen drog Sara och jag  till Viksäng, var uppe hela natten helt sjukt haha, sista filmen jag kollade på var exorcisten eller kolla och kolla hade händerna för öronen och kollade bort hahaha,  kl 8 på morgonen gick jag och la mig. sov 6 timmar och vid 5 tiden drog Sara och jag hem och beställde pizza faaaan vad gott det var har inte ätit på 100år efter pizzan somnade Sara och jag hahah komiskt vi vaknade kl 22.15  .. buhu sovit bort hela fredagen inte okej! jaja sitter hemma nu och magen skriker om mat ska kolla om det finns något att äta eller så bakar jag en kladdis jaja Ciao

Vi luktade vitchoklad hela kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0