You can have it all

Look at him
Look at me
That boy is bad
And honestly
He's a wolf in disguise
But I can't stop staring in those evil eyes

Vaknade kl 2 av att det ringde, inte det första jag ville höra men men, efter att pratat en stund klev jag upp ur sängen drog på mig kläder och drog till ica med modern min. Sen på kvällen drog Sara och jag in mot stan satte oss på gränden då Kevin skriver att vi ska komma till viksäng och säga hej då tar 98 dit och träffar honom pratar massor, Sara och jag skulle vidare på nå lokalfest men beslöt oss för att stanna med Kevin han åker lixom hem till italien. Smsar med han nu han sitter på väg till arlanda.. har vart med han typ hela lovet, det har faktist vart en riktig bra lov och nu har Sara och jag inte festat på 6 veckor faaaaaan vad bra vi är nästa helg kör vi :D längtar hahah!! Imorgon kommer idre tjejerna hem saknat dem faktist hahah Bella går tydligen på kryckor asså typiskt henne haha man får verkligen sig ett gott skratt med den tjejen. Ne ska väl ta och sova nu he-he Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0