Onsdagar rockar!!

Alltid så himla roligt på onsdagar när vi går ut hahah!! I onsdag efter jobbet stressade jag hem för fix sen skjutsade Richard mig och Sara till Rönnby hem till Bella H hon och edwin satt och kollade på fotboll jag blev helt inne men sen fick Edwin och jag inte kolla mer för Bella H och Sara haha. Efter ett tag kom Linn som också hade stressat efter jobbandet . Vi körde riktigt hååårt och hade för roligt vid 12 tiden tog vi taxi in till sjökrogen och där var Anel med hans vänner. Kvällen slutade på donken sen taxi till erikslund  och sova där :)  Torsdag var jag ledig fy bubblan vad skönt det var, umgicks med Sara hela dagen vi gick runt på stan sen hem och hade det mys. Fredag jobbade jag till kl 2 sen åkte Sara och jag och tatuerade oss vi tatuerade ett hjärta, vänskaps tatuering riktig snygg ;) men blir en till och det ska vara en tex! vi vet exakt vad det ska stå och hur den ska se ut :D. På kvällen firade vi midsommar med god mat goda drinckar och roliga människor hos Bella H sen åkte vi ner på stan hem till Bellas H bror och försatte festa där men Sara och jag drog tidigt eftersom båda skulle jobba dagen efter. Kan ju säga när telefonen ringde imorse ville jag slänga den i vägen haha var så himla trött men ett måte är ju ett måste :( jobbade till 18.10 sen drog jag hem till  Sara en stund, nu är jag hemma och ska sova snart för imorgon jobbar jag hela dagen som idag fast ännu längre :( sen på måndag jobbar jag också och på tisdag operar jag käken DUMMA VISDOM TAND är sjuk nervös vill inte kommer göra så ont dagen efter:( jaja...

Bilder från onsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0