I want to be with you until the sun falls from the sky.

Imorse ville jag dööö ville inte upp ur min sköna säng ville verkligen inte jobba :( visa mornar är jobbiga att kliva upp speciellt när man har något tungt på axlarna men det är bara att kämpa för det är då man kommer långt i livet, har jag hört i alla fall! Slutade 4 i alla riktigt skönt drog hem till Sara efter jobbet saknat henne såå.. så vi har umgåts resten av dagen nu är jag hemma och ska sova eftersom imorgon är det dags för jobb och det är en lååång dag men sen på kvällen ska vi tjejer ut och ha roligt :D sen är jag ledig på torsdag wihoo har jobbat sen i fredags så dags så kommer bli skönt med 1 ledig dag för sen jobbar jag fredag lördag söndag buhu så blir en lugn midsommar för mig! 

Hittade en gamal bild på Saras dator haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0