REHAB

Jobbat hela helgen men imorgon är jag ledigt skönt.. i torsdags började vattendraget drog dit på kvällen men kom inte in på öltältet hade glömt mitt legg haha sen orkade jag inte fixa in mig blev att hänga med Nella och några till sen skjutsade Nella hem oss. Fredagen jobbade jag till halv 9 blev stress hem för att fixa sig sen åkte jag hem till Bella H för lite för fest det var massor med folk där när jag kom runt 11 tiden åkte vi ner till öltältet hade det riktigt trevligt förutom att jag såg något jag inte ville så tappade typ lusten helt men mina vänner fick mig på glatt humör. Kom hem 4 på morgonen och jag skulle upp 7 för att jobba 8 timmars pass.. haha sjuka var att jag inte ens var trött???? jag har blivit robot. Sara och dem drog och festa men jag var depp var inte på humör alls så drog till min kära vän Dasha för att bli tröstad, åkte hem runt halv 2, åt massa tårta när jag kom hem eftersom mamma hade fyllt år Grattis till bästa mamma <3 Idag jobbade jag hela dagen sitter här nu och ska krypa mer i sängen och krama om Emrans nalle Nattiii

Fredags bilder
Haha Sara hittade en rolig lapp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0