Mitt nya liv

<3

Jobb jobb jobb aa det är mitt nya liv haha jobbar varje dag verkligen varje dag från morgon till kväll.. men jag trivs med det för det får mig på andra tankar och det behöver jag just nu längtar fan inte till skolan snälla ta ej tillbaka mig till skolan :( jaja Idag jobbade jag från halv 8 på morgonen till halv 9 på kvällen sen gick jag hem till min bästa vän Sara, hon var så gullig idag och drog till stan för att köpa smink till mig eftersom jag jobbar varje dag och inte hinner och mitt smink var verkligen SLUT hahah. Imorgon jobbar jag till 18 sen tror jag att Sara och jag drar ner till stan för en liten fika och myser. Det sjuka är att jag borde vara sjuk sliten jag har jobbat varje dag i 1 vecka typ sen har jag festat massor haha jaja. Ska ta och åka hem nu hoppa in i dushen sen försöka sova för imorgon är det jobb från mogon till kväll börjar halv 8 buhu :( . Lägger upp power meet bilder någon annan dag orkar inte nu..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0