Sitter i skolan

Igår var jag duktig gick upp tidigt sen drog jag till skolan efter skolan drog jag ner på stan möte upp Sara vi skulle shoppa med jag hittade inte ett skit så surt efter ett tag kom Azra. Vi drog hem till Sara åt korv haha. Richard kom och hämtade mig vi skjutsade hem Azra också, när jag kom hem tog jag en dusch eftersom jag hade varit på aros och käkat pommes mitt hår stank bläää sen packade jag mina saker och sov borta somnade inte förns 2 på natten haha så missade första lektionen inte skolkat på ett tag så det gjorde inget. Just nu sitte jag på lektion Michelle breve mig och vi sitter och asg haha jag döör.

Mitt lilla mästetverk jag gjorde till Michelle


Hittade några bilder på skolans dator

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0