Sepe dag.

Fy fan kan inte den här dagen bara dö ? Har vart dåligt sen jag vaknade!! jag trodde det var lördag när jag väcktes av 1000 sms jag ba eh orkar ej svara gör det sen, kollade på kl den var 8 då tänkte jag vem fan skickar 1000 sms kl 8 på morgonen en lördag då trodde jag det var något viktigt sen när jag ser mina sms står det bara vakna vakna vakna!!! då kom jag på att jag har skola haha orka!! Sen kom vi inte härifrån med bilen för det var för mycket snö ingen hade plogat tog 40 min att komma in till skultuna det brukar ta 6 min jag doog!!! Missade bussen så kom för sent till skolan orka..  när jag hoppas av bussen till skolan blir jag ännu argare orka spela dum som om du inte viste åh!! jaja träffade Mille och blev as glad :D kl 3 trodde vi att vi hade slutat var as glada för det men sen hade vi en till lektion tydligen åh va arga vi blev. Efter skolan gick 3 tjejer till bussen och dampade som fan Michelle med sina problem Azra med sina och jag med mina. Michelle drog hem Azra jag  kollade runt sen kom Bull och hade också damp alla har tydligen haft en dålig dag. När jag kom hem fick jag ett sms som var droppen!! åkte till ica skulle hämta ut ett paket men neej så klart hade det blivit ett fel ååh och så fick jag mitt papper för hur mcyket jag har tjänat under dem 7 månaderna jag har  jobbat och jag fick sjuk dåligt samvete va fan har gjort med alla dem pengar var jävligt mycket i alla fall. kom hem satte mig framför tv som ej funkade ORKA HELR SERIÖST åh! Imorgon är det fredag och jag ska vara hemma och tagga  in för kvällen fan vad kul vi ska ha tjejer :D

Älskade vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0