Fredag Lördag Söndag

It's a new day
New day
And it's evident
You must've been heaven sent
Something we should be hesitant

But I'm not at all
Just feeling more confident
Just using my common sense
Just trusting that I'm loving it

I can't refuse an offer so benevolent
Can't assume he's gonna use me
And after him never call again


Don't be afraid
This is your day
It's time to be brave
Say I'm not afraid
Not anymore
I used to be cold
Now the temperature's changed
It just ain't the same
I'm not afraid

Cause I've become brave
As the light of day
Straight into a cave
To show me the way
That I might be saved

Jag har sovit i 25 timmar typ :0 haha har var så död efter fredagen kan berätta lite om den. Började med att jag var i skolan sen drog jag till stan med Azra och efter ett tag tog vi bussen hem, jag åkte hem direkt vilade lite hade så himla ont i huvudet det bara värkte och då kände jag nej jag kan inte följa med ut :( usch men efter lite vatten och några mackor mådde jag lite bättre . Började fixa mig sen kom Saras pappa och hämtade mig sen skjutsade han oss till busshållplatsen. Förfesta vid växhuset hemma hos Erica slapp trappan denna gång haha. Vi drack och jag drack nog lite för snabbt så efter 1 timme var jag inte mig själv längre haha. Runt halv 12 drog vi till pluto eftersom det var en sån himla kö till silk , Sara och jag gjorde sjukaste saken hahah vi kom in gratis i alla fall hon och jag lyckas alltid fan jaja pluto sög riktigt hårt kallt som fan vare också så vi drog vidare till silk och det var ingen kö. När man kom in till silk vare massa folk man kände skit kul. Vi dansade till vi blev varma igen. Sara och jag missade sista bussen haha vi viste inte vart vi skulle ta vägen men vi fixade det och dte vart en riktigt mysig natt <3 haha det var en galen fredag!

Lördag, vaknade för tidigt haha gick upp sen åkte iväg till Saras jobb aa stackaren jobbade och jag var där med henne hela dagen så det kändes om jag också jobba haha. Kom hem efter 4 helt död tog en dusch sen la jag mig i sängen sov 1 timme typ sen på med kläder och drog hem till Sara vi köpte massa chips och gott och bara deggade hela kvällen åkte hem runt 11 var död så la mig i sängen typ direkt och jag somnade ockå väldigt snabbt haha.

idag vaknade  jag halv 1 har sovit väldigt länge. Ska städa mitt rum sen  hoppa in i duschen och kanske träffa Azra lite sen drar Bull Sara Sandra och jag på bio för att kolla på avatar hoppas den är bra =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0