En lugn helg

Har faktist varit riktigt skön fast jag hade suget att festa som faaaan haha jajaj kan börja med fedag börjde med att jag sket i skolan drog hem till Sara som var sjuk haha sen på kvällen åkte jag hem då kom Bull till drog ner till stan fikade sen hem och hon sov kvar. Lördagen vaknade jag av att Bull petade på mig och var dryg hahaha:D. På kvällen ville Sara bjuda mig på fika hon hade fått lön haha så söt <3 drog till gränden sen vidare till tabazco. Idag har jag spenderat min dag med Azra och My nella kom för bi för att fetta lite med oss en drog efter en stund Azra My och jag forsatte fetta medans vi kollade på en annan del av köping KÄFTEN hahah dööör! Imorgon börjar jag 8 med idott skjut mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaja får träffa Michelle vi har alltid massa att prata om tihih . Bella ska ringa sen blir det att sova CIAO

Min nya pojkvän <3<3 han sitter alltid på tabazco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0