Det är svårt att förlåta

Kept my tears inside
'cause I knew if I started I'd keep crying
For the rest of my life with you
I finally built up the strength to walk away
Don't regret it but I still live with the side effects

Orkade inte blogga igår orkar inte nu heller men jag orkar inte gå och lägga mig ååh orka... jaja igår efter skolan drog Azra Ida My och jag för att fika hade lite tjej snack så kuligt sen efter det träffade jag ...  resten hålle jag för mig själv.  jajaj Idag var det skola sen drog jag hem till Sara tog mig ett varmt bad där för jag frös så mycket sen tog vi bussen ner till  stan träffade Bella och gick till tabaszco. Ne ska ta och sova nu Ciao


Imorgon är det fredag och Michelle fyller 18 bast wihooo grattis älskling :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0