Play the moment Pause the memories Stop the pain Rewind the happiness

jag har sovit som om jag låg i graven haha nee men vaknade 8 så hade jag ett sms där det stod att Mille tyckte vi skulle stanna hemma, svarade inte för jag hann och somna haha blev rätt sent för mig igår natt men var inte ett dug trött sen var det massa bloggar jag läste plus en as bra film jaja vaknade runt 10 för mamma väckte mig och sa ska du inte till skolan?????  kastade telefonen mot henne hon förstod då att jag skulle stanna hemma hon ringde och sjukanmälde mig. Vid 11 vaknade  jag av att min telefon ringde och kan säga den slutade aldrig ringa var tvungen att stänga av den, kl 2 vaknade jag av att mamma vek sig av garv fan vad arg jag var haha gick upp och såg skit sur ut, mamma serverade frukost och klagade på hur dålig jag är som inte har gått till skolan. Efter att jag hade käkat gick jag och la mig och sov tills Richard kom hem och skrek är någon hemma vid 3 tiden orkade ej svara så han kom in i mitt rum sen började han fråga massa hur dryg som helst. Tog på min mobil massa missade samtal och sms svarade sen somnade jag igen tills min telefon började ringa igen, orkade inte svara satt på tvn. klev nyss upp ur sängen ska ta och städa mitt rum sen dra till S haha vilken dag jag har haft.. men känner mig helt yr sen mår jag illa buhu jaja ska väl börja städa nu S väntar CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0