I can't go any further than this

Hatar såna här kvällar där jag inte sover buhu, kallt som tusan är det i mitt rum också. Sara och jag drog på bio med mjukiskläder och inge smink haha vi kollade på luftslottet som sprängdes  väldigt bra men haha jag och Sara tyckte vi hade settat skit länge och trodde filmen snart var slut med det hade bara gått 1 timme.. våra bio stunder är alltid så sjuka.. orkar inte skriva i detalj men fy fan vad klockrena vi är ibland haha. Sara och jag började prata om massa minnen om sommar 07 och 08 vi vart helt galna vilka bra minnen vi har tillsammans  vi började sjunga vår lilla fylle låt full idag full imorgon så ser livet...  för braa . Min helg har i alla fall vart riktigt bra och festat har jag inte ens gjort fy bubblan haha nee men mycket skratt och spraler har det varit och glad som bara den har jag vart vet ej varför haha men ibland är det fan bra att bara skita i saker som sårar än och tänka framåt. inte bry sig så himla mycket hela tiden orka slösa tid på sånt.

Ne nu ska jag och lillen sova natii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0