I was so wrong for so long

Har lite stress måste hinna till bussen ska ner på stan men Sara :) Igår natt la jag mig 5 på morgonen jag känner mig sjukt ensam haha alla andra hade gått och lagt sig men jag kunde verkligen inte sova , kl halv 5 bestämde jag mig för att gå och lägga mig men kunde inte sova låg i sängen och rullade runt och pratade med hunden som sov helt!! haha sjukt sen så vaknade jag halv 12 idag och var sjuk pigg trodde ej jag skulle vakna så tidigt utan jag hade tänkt runt 3 tiden jaja. Gick nyss ut med Bianco och fan va kallt det var usch blåser så hemskt sen finns det inge sol buhu.. fast jag kanske frös lite extra eftersom jag tog skinjackan hehe ne nu ska jag kila Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0