Because your love your love your love is my drug

Igår så skulle Sara jag ner till stan för att fika men det blev bio istället, kollade på farsan :D hahah fy bubblan vad bra den var!!! speciellt sallads biten haha jag och Sara fick skratt attack gick verkligen inte och sluta garva haha sitter här och små garvar när jag tänker på det för roligt. Efter bion gick vi till donken och satt där ett bra, var ett gäng emosar som satte sig på vårt bord och Sara och jag kunde inte sluta garva åt dem för dem var så jävla äckligt sjuka.. en kille hade grönt hår lixom, sen gjorde han konstiga minner.. HA-HA. Efter ett litet tag gick dem då kom önsta gänget och satte sig breve oss och tur det för emosarna kom tillbaka för dem skulle sätta sig där men tyvärr var det fullt haa. Önsta barnen försökte ge oss hamburgare men Sara och jag vägrade äta duktiga vi var haha vi har ätit så himla mycket skräp så vi tar det lugnt nu haha vi drack bara lite te sen en glass dock men inge mer:D . När vi skulle dra träffade vi på Alex som såg hur sur ut som helst så vi sprang efter han och frågade vad som hade hänt, sen sa han att Sandra var på subway så vi sprang dit och hon var också arg dem hade tydligen vart med i slagsmål och en kille hade slagit till henne sjukt!! jaja sen sprang vi till kiosken köpte biljett sen fick vi springa till bussen, vi hann väldigt mycket på 10 min hahahah. Idag när jag vaknade hade jag en jätte fin blomma sen breve fanns det ett rött äpple där det stod I love you haha min mamma är för söt <3 . Ikväll blir det antigen träffa tjejerna och äta valentin middag. Ska städa nu sen duscha och vänta på att Sara ska sluta jobba Ciao

Ni måste se den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0