Babycakes

kom hem för en stund sen tryckte i mig 2 semlor hemma gjora så himla goda, både Bull och Sara älskade dem fast dem hatar semlor haha jaja, igår skulle vi fika men missade bussen så Bull och jag drog hem till Sara efter någon timme kom Sandra Bella H och Linn hade skit trevligt efter ett tag tog vi bilen in till stan, 6 st i bilen åkte vi och när vi kom in till stan såg jag polisen fick ryck puttade ut Bull ur bilen och skrek polisen sen hoppasde jag också med ut HAHA vi dog av garv!! Gick till donken satt där och fettade och paratde om **** flickväns string hemsk bild hahaha. Idag väckte Bull mig kl 10 och frågade om jag skulle med till Bäckby för att kolla på hennes killes träning men jag var osäker somnade om och vaknade runt 12 och bestämde mig för att följa med hade dock bara 15 min på att fixa mig men det grejade jag he-he. Vi åkte till hällsa först kollade runt lite sen in till stan åt mat sen vidare till Bäckby, efter en stund kom Sara och hennes far för att hämta mig ,vi åkte l hem och när jag väl var hemma hittade jag inte min plånbok ringde Bull och frågade om hon hade sett den och hon hittade den så fick åka in med Richard och hämta den haha orka inte mig. Skjutade hem Bull och Revve till viksäng sen åkte vi vidare hem.. Sara och jag ska snart ta bussen in till stan för att gå på bio, ska gå men mjukiskläder och inge smink! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0