I can't breathe,but I still fight

Jag trör jag döööööööööör åh, imorse åkte Sara och jag tidigt in till sjukhuset för jag skulle opererar bort visdomstanden, fick typ 2 timmar sömn hel död var jag.. Gick in i salen med äckliga sjukhuskläder på mig usch hatar sånt sen börjaded dem förbereda. Jag var sjukt nervös och rädd :( fick 4 bedövningssprutor sen var jag helt täck med något, sen vid munnen fans det ett håll så jag såg inget av det dem gjorde såg bara grönt typ tur det haha.. Bedövningen tog i rätt hårt absolut inge känsel hade jag, när dem väl höll på med tanden hörde jag allt ljud men kände inte så mycket sen kände jag värste trycket vet inte hur jag ska förklara den känslan men den var inge skön!! När jag kom hem la jag mig direkt och somnaade.. och guuuuuuuuuuuuuudars vad ont det gör nu jag dör typ gråter och allt åh vill verkligen inte leva just nu :( plus är höger sida fett svullet ser sjukt fult ut ååh buhu jag gråter sen blöder det som fan och jag får inte spotta så måste svälja allt och det är så himla äckligt åååh :( jaja har 4 stygn där back kommer ta typ 2 veckor innan allt är läkt och jag får typ inte göra något så är halft handikapad haha. Skulle ha börjat jobba kl 1 idag men jag kunde verklien inte så ska börjar kl 5 kommer absolut inte kunna sitta kassan åh allt suger plus så jobbbar jag imorgon. nee nu ska jag gå och knarka i mig massa tabletter dör hääär!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0