I'LL BE ALRIGHT

Orka att jag försov mig imorse men jag hann i tid till skolan i alla fall haha fan vad grym jag är fixade mig på 20 min och jag skojar inte!! segaste dagen på skolan idag i alla fall  det är sjukt vad tiden går segt i skolan, halva klassen började planera om studenten man vart as taggad :D kommer bli skoj. Har vart på en sån himla topp humör idag :D efter skolan åkte jag till Dasha fick snyggaste väskan av henne sen åkte jag direkt till jobbet, sen fick jag veta hur mycket jag får i lön imorgon galet mycket :D ska göra något riktigt bra för mina pengar och mamma är sjuk stolt över mig känns riktigt braa haha. Nee ska väl ta sova för imorgon är det skola sen jobb döda mig ge mig heeeelg

Now I made it through the weather better days are gonna get better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0