I'm tired of playing the same song

Har inte haft tid att blogga denna helg som det kanske märks hahah ... men ska berätta lite om min  roliga helg

fredags så skulle jag och Sara typ ta det lugnt men vart ej så slutade med att vi festade hemma hos Emil E med Alicja Jessica och Linn haha :) hade sjukt roligt vid 12 tiden drog jag från festen helt själv och mötte upp en full  Erik hahah bubblan vad full han var stackare han hade blivit utslängd från krogen, sen försökte vi komma in till silk men gick inte sen gick vi tillbaka till Emil E men sket i det och åkte hem :)

Lördag
så började jag jobba halv 8 på morgonen kan ju säga att jag var full bakis och allt på morgonen och jag hade 10 timmars pass och jag klarade helt galant var pigg och glad på jobbet ibland undrar jag om jag är en robbot fattar ej hur jag pallar haha min kropp lär ju säga ifrån snart.. på kvällen drog Sara Linn och jag ut till nya stället som sööög

Söndag vaknade jag tidigt drog ner på stan shoppade en del sen drog Dasha och jag för lite solning sen åkte jag hem till Sara och var med Bella H Bella T vi kollade på en konstig film haha sen mitt i natten åkte vi till Eriksslund och åt donken sen försökte vi skrämma Linn men vi var tyvärr för dåliga:( jag som till och med sa att vi skulle ha ljudlös mobil ... jajaj

När jag vaknade idag var jag rätt pigg men sen på dagen vart jag helt dööööd :( slutade halv 4 så efter skolan drog Jessica ner på stan shoppade lite sen åt vi spicy med Orchina och muna efter att vi hade ätit drog jag och möte upp Dasha sen gick vi hem till henne och fixade mina naglar sen hämtade Richard mig sjukt skönt att slippa ta bussen. Nu är jag hemma och ska sova är sjukt trött natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0