Dags att börja blogga igen ?

Aaa har faktist saknat det hahah, jaja vet inte riktigt vad jag ska berätta om eftersom det har gått så många dagar då jag inte har bloggat och på dem dagarna har det hänt massor.. Men kan berätta om Norge hur roligt och skoj vi hade vi åkte bil i 14 timmar vi var 4 tjejer Bella Linn Sara och jag åkte för tidigt på morgonen sov knappt något, men det var värre för Linn och Sara som sov 30 min haha.. När vi var i norge var vi inne på varenda affär är helt kär i affärerna där :D kläderna var inge dyra men mat och tobak sjukt dyrt... det var planerat att vi skulle sova där men tyvärr tog fotbolls cuperna våra sov platser så vi tog bilen och åkte hem.. juste höll på dö 2 gånger i nogre haha inte okej. Blir att åka någon dag igen fast då ska vi planera det bättre sen ska inte en hacker förstöra massa! Idag vaknade jag kl 11 men låg kvar i säng till 2 på dagen kunde inte resa mig upp för jag tänkte för mycket på saker som jag inte borde tänka på, Jessica skrev och ville att jag skulle komma ner så tog mig i kragen hoppade in i duschen fixade mig sen åkte jag ner träffade hela gänget nästan Orchina,Titti,Perri sen Alicja och Jessica. Efter massa prat och skratt drog Jessica Alicja och jag för att kolla runt lite på stan sen slutade med att vi satte oss på gränden och fikade efter ett tag gick Alicja men Jessica och jag stannade kvar vi hade så mycket att ta prata om ta igen allt vi har vart ifrån varandra. Efter ett tag tog vi 12 till vallby jag drog till Dasha och efter ett tag kom Sara då satte vi oss ner och kollade på film the last song, tårar kom det buhu för sorlig film. jaja Är inte ett dugg trött nu men ska sova för imorgon ska jag ner på stan för att träffa Orchii och dem sen får vi se vad som händer.

Lite bilder från Norge

åkte för bi erikslund donken för att köpa kaffe kan ju säga Kaffe var välbehövande denna morgon

Så klart så fick jag en överfull mugg så all kaffe kom på mig ..

Det här var roligt.. vi viste inte hur vi skulle betala den dryga tullen eller var de heter, maskinen spotade ut alla våra mynt men kort gick men det stod inget om vad det kostade sen fick vi inge kvitto, vi hade världenss kö bakom oss typ oc alla tyckte vi vat duma i huvudet


Bevis på att tjejer kör bättre än killar hö, nee men killen körde fel och typ krockade in i hörnet och massa sen tog hans tjej över och fixade allt på 3 sek
Man ska åka ner inte upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0