You're doing it perfectly

Blev ingen skola för mig idag, hade ett stort prov som jag var tvungen att göra men det sket jag i och nu har jag värsta ångest inte okej.. sov i alla fall riktigt skönt, hade bara en väldig konstig dröm haha. jajaj  fredag idag :D och jag är på sjuk bra humör sen är det sen skiner solen ute wiho. Ikväll blir det att fira mig blir ju 19 bast imorgon jaa som sagt tiden går för fort. Jag har ingen aning vad som händer ikväll det är mina vänner som har planerat tillsammans något så vi får see vet i alla fall att vi ska till pluto. Nee ska fortsätta städa sen är det väl dax att börja fixa sig :D haa dett

Just don't give up
I'm workin' it out
Please don't give in
I won't let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0