I don't wanna be another one

Kvällen igår var riktigt bra, började med att Sara och jag satt och drack med hennes bröder haha för sköna.. sen tog vi bussen till stan för förfest hemma hos Lingon och Simon, kan säga att deras lägenhet var grym haha, kul som tusan hade vi och efter ett tag drog vi till slisk det var länge sen man var på krogen, det tråkiga var att det var fööör mycket folk dog av värme haha ,Saknade vår lilla partypingla Sandra som kommer hem idag :D. Vid 2 tiden drog vi från silk och snälla Anel skjutsade hem oss, deckade direkt sen skulle man upp tidigt idag följde med mina förädrar till Sion sen åkte jag till Saras jobb och när hon hade slutat blev det pizza gott! sen var vi  och kollade på Toves nya lägenhet, efter ett litet tag kom Linus sen åkte alla vi 4 till skultuna för att Sara och jag skulle hem. Känner mig rätt sliten och är lite depp buhu, jaja alla dagar kan man inte le, sova nu kanske?

Bästavän<3

Hahaha vad gör jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0