rather walk alone

Vaknade sjukt glad idag och var på topp humör har inte vart så här glad på hela lovet kan ärligt säga att mitt lov har vart skit total emo.. förutom kryssningen då. Ska typ bli skönt att komma tillbaka till skolan och satsa på mina studier och vänner sen skita i allt anat orkar inte mer jag bryter ihop total jag orkar inte med drama helt seriöst vill bara bort från det här vill inte vara kvar mer tänker inte stanna kvar i ett ställe där jag inte trivs been there done that lixom så varför vill jag? det är bara jag som mår dåligt av det att jag aldrig lär mig, varför kan jag inte tänka mig för ? jag bara förstör, allt bra jag har och hade men som sagt man lär sig av sina misstag, jag borde ha stannat kvar på det ställe jag mådde bra. Känner att jag behöver komma bort från allt, en resa jag tack? jobba skiter ur mig ? jaaa tack. Glad att jag har mina vänner speciellt Sara och Azra sen min mamma så klart hon är mitt allt. jaja det här var i alla fall min sista helg som 18 nästa helg blir jag 19bast bubblan vad tiden går fort asså haha minns dagen då jag fyllde 18 kommer aldrig glömma tror inte mina 19 kommer vara så himla bra inget knäcker hur bra jag mådde på min 18 års dag :D tanken gör mig lycklig. Blev en sväng runt stan idagm köpte smink sen åkte jag till bäckby tobak där Sara jobbar sen kom henns pappa och hämtade oss, han bjöd oss på mat eftersom han har vunnit pengar haha gulligt. Sitter hemma hos Sara och kollar på ballar av stål ehm misshandel ? haha dem slås i alla fall just nu nee men ska kolla vidare nu skola imorgon börjar 8 med idrott hehe nee börja nog ångra mig med tanken på att jag vill tillbaka till skolan haha.  

There will come a point on your life when you realize who really matters, who doesn't, and who never really did. So forget about the people from your past because there is a reason they didn't make it to your future.
HAHA klockrent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0