Tell me what I wanna hear

Igår tog Sara och jag det lugnt hemma hos henne och inte gjorde mycket alls, vid tio åkte jag hem satte mig vid datorn kollade på en bra film sen så skulle jag sova men så vart det inte.. jaja vaknade kl 8 idag så som jag gör varje morgon somnade runt 9 igen och sov till 11, kollade om solen sken men neeeej då kröp jag under täcket och låg där ett tag och tänkte på massa.  Fredag idag och har ingen aning om vad som ska hända idag inga planer, Sara vill nog fika tror jag så jag tror det blir fika haha. Men vad ser man ute nu joo solen skiner fram wiho hoppa in i duschen och fixa sig inför kvällen kanske? yes ha det

åh vad jag saknar min mostrar, pratar i telefon med dem varje vecka men jag vill träffa dem vill umgås med dem, kanske dags att åka till chile och träffa familjen speciellt nu när mormor inte har så mycket kvar. Det var ett stor misstag att inte åka tidigare för då hade jag kunnat sagt förväl till min morfar. Har inte träffat mina mostrar på 10 år inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0