Studenkryssning

Tisdag till onsdag var jag på studenkryssnig vet att jag inte tar studenten men alla mina vänner tar den, jag hade inte ens planerat att åka tyckte att alla studenter ska få åka.. Alla mina vänner tyckte jag var dum som inte följde med och då ångrade jag mig och ville med buhu men fanns inget att göra åt saken eftersom alla biljetterna var utsålda. 1 vecka innan alla skulle åka ringer Sandra och säger att hon har en biljett till mig för 1200 och jag tackade ja men sen ångrade jag mig och ville inte följa med men tjejn som sålde biljetten skulle verkligen inte med så hon sa men ta den för 200 och det kan man ju inte säga nej till? fick mat frukost hytt och allt för 200 medans alla andra betala 1200 :D haaa. Hade i alla fall sjukt roligt :D!!! Sitter hemma hos Sara just nu och kolla på supersugen haha så himla rolig men ska dra mig hemåt snart mår inge bra går på penicillin också buhu :( ha det :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0