Påsk

Igår gjorde jag inte mycket alls städade hela dagen i mitt rum hahaha jag orkade inte städa så var seg men vid tio tiden vart jag klat så drog  till Sara vi hade planerat att dra ut men sen ångrade vi oss och satte oss på den gråa soffan och hade sjuka humör haha kollade på en sjuk film också jaja åkte hem vid 3 tiden och hade planerat att sova men var inte ett dugg trött så satt vid datorn tills kl 5 på morgonen om inte mer. Varje morgon har jag vaknat kl 8 vet inte varför.. pigg är jag också det är bara sjukt i alla falll vaknade kl 8 sen bestämde jag mig för att försöka sova lite till somnade runt 9 och vaknade 11 sen orkade jag inte tvinga mig att somna om. Idag blir det påskmiddag med mina föräldrar sen drar jag till familjen wikman för att äta påskmiddag haha men dem är som min familj så självklart måste det firas med dem också , sen blir det utgång, förfest hos Becka sen blir det slisk tror jag höhö nee men känner mig riktig taggad och arg jaja ska städa sen hoppa in i duschen juste massa plus poäng till vädret som verkligen har gjort min dag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0