Jag ser oss ibland i mitt sagoland

Godmorgon jag försov mig till nu .. haha och så sent la jag mig inte ens igår kväll la mig runt 12 jaja riktigt skönt att sova vare i alla fall sen att vakna upp till det här vädret gör mig lycklig. Min hund kan inte sluta lukta på mina byxor eftersom dem har tjej hundhår haha, vi åkte till vallby igår hem till Dasha för att våra hundar skulle få leka lite sen hade vi tjej snack och när jag drog därifrån så pep och ylade han efter fiona stackare han ville inte åka från henne, mamma blev sugen på att köpa en till liten vovve hehe.. Ne kanske ska ta och fixa mig snart ? ska ner på stan en sväng med Azra i det fina vädret ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0